6 nomi diffirenti per l'oi di coccu vergine

oliu-vergine-coconut-(1)

Avemu trovu chì ci sò almenu 6 nomi diffirenti per l'oliu di coccu vergine:

Oliu di coccu vergine

oliu di coccu extra vergine

Oliu di coccu crudu

oliu di coccu naturale

Oliu di coccu vergine

Oliu di l'acidu lauricu

Ci sò dui tippi principali di prudutti attualmente in u mercatu, à dì l'oliu di coccu vergine (VCO) è l'oliu di coccu raffinatu (RBD).Comu pò esse vistu da quì sopra, l'oliu di coccu vergine hè significativamente megliu cà l'oliu di coccu raffinatu da un puntu di vista nutrizionale.

Hè nutate chì si tratta di l'oliu di coconut vergine o di l'oliu di coconut raffinatu standard, generalmente cambia da u liquidu à u solidu à a temperatura sottu à 24 ° C, chì hè determinata da e caratteristiche di l'acidu lauricu è di l'acidu grassu longu in l'oliu di coccu.

 

oliu-vergine-coconut-(2)

Oliu di coccu fraccionatu Ci hè ancu un oliu di coccu fraccionatu in u mercatu, chì hè soprattuttu raffinatu da l'oliu di coccu vergine.I cumpunenti principali sò l'acidu caprylic è l'acidu capric trigliceridi.In l'oliu di coccu fraccionatu, a maiò parte di l'acidi grassi di a catena longa è l'acidi grassi di a catena media chì sò propensi à u cunsumu d'oliu, cum'è l'acidu miristicu è l'acidu lauricu, sò eliminati da a distillazione fraccionata, è solu una parte di a catena media è curta. - l'acidi grassi di a catena sò ritenuti.

L'oliu di coccu fraccionatu ùn solidificà micca sottu à 24 ° C, è ferma liquidu ancu s'ellu hè friddu, facendu faciule d'utilizà.

U più grande benefiziu di l'oliu di coccu fraccionatu hè chì hè assai stabile.Per via di a so natura stabile è micca faciule da deteriorate, ùn hè micca necessariu un prucessu speciale di almacenamento è manipulazione, è pò esse postu in un locu frescu è seccu.

Un usu cumuni di l'oliu di coccu fraccionatu hè cum'è un oliu trasportatore per l'olii essenziali è l'olii di massaggio.Pò esse integratu cumplettamente cùaltri olii essenziali,cù picculi moleculi, senza impurità, incolori è inodori, senza lasciate macchie d'oliu, nè interferiscenu cù e proprietà di l'olii essenziali.Puderà ancu aiutà l'olii essenziali penetranu bè in a pelle, moisturize a pelle, riduce a sensibilità, è hè sopratuttu adattatu per a faccia.E parti più delicate cum'è a parte.

virgin-coconut-oi-3


Tempu di Postu: Feb-14-2022