Oliu di Coconut Anti-fungicu, Muffa

Coconut-Oil-1

Oliu di coccuAnti-fungi, muffa

L'oliu di coccu vergine conserva più cuntenutu di l'acidu grassu.U so cumpunente impurtante, l'acidu lauricu, pò esse cunvertitu in sustanzi antibacterial è antivirali in u corpu umanu, inibendu una varietà di battìri, fungi è virus, cum'è Helicobacter pylori chì provoca ulcere gastriche, o virus herpes è influenza, cusì l'oliu di coccu vergine pò. rinfurzà l'ecosistema di a pelle è a mucosa intestinali.L'acidu caprilicu in questu hè ancu antifungali, aiutendu à prevene è regulà l'infizzioni di u muffa.

L'esperimenti classici anu cunfirmatu chì l'oliu di coccu d'alta qualità hè utilizatu per trattà l'infizzioni fungi, s'ellu si trova in l'intestini o a pelle, pò purtà boni risultati.A medicina tradiziunale cinese hà utilizatu una dieta ricca in oliu di coccu vergine per cuntrullà l'infizzioni fungi.U duttore taiwanese Chen Lichuan hà scrittu ancu in u libru "Fats and Oils Save Your Life": "L'oliu di coccu hè un antibioticu naturali chì pò efficacemente tumbà i batteri senza effetti secundari".

E donne sò più prubabile di sviluppà infezioni di levadura o candidiasis.I studii anu dimustratu chì Candida albicans hà a più suscettibilità (100%) à l'oliu di coccu vergine, è datu l'emergenti spezie di Candida resistente, l'oliu di coccu pò esse usatu per trattà infizzioni fungi.

Altri studii anu dimustratu chì l'acidu capric è lauric sò efficaci in a morte di Candida albicans è cusì ponu esse utili in u trattamentu di infizzioni o altri disordini di a pelle o di a mucosa causati da stu patogenu, possibbilmente cù antibiotici per un periudu di tempu.trattamentu cumminatu.

8 Antioxidanti

Comu tutti sapemu, e tossine in u corpu umanu generaranu radicali liberi, chì aumentanu a carica di u corpu è causanu diversi prublemi di dolore è sub-salute.È l'oliu di coccu hà solu l'effettu di scavenging radicali liberi in u corpu umanu.

Dr Bruce Fife, presidente di u Centru di Ricerca è Sviluppu di Coconut, hà dettu in i so libri "Coconut Cures" è "The Coconut Oil Miracle" chì l'acidi grassi di a catena media sò un putente arma chì distrugge a capa esterna lipidica di parechji virus. è scavenges radicali liberi in u corpu umanu.

A putente funzione antibatterica di l'oliu di coccu ùn pò micca solu tumbà i virus dannosi, ma ancu escrete gradualmente e tossine accumulate da u corpu, è pò furnisce una nutrizione ricca, cusì manghja l'oliu di coccu hè un modu naturali è efficace di preservazione di a salute.

Coconut-Oil-2

dermatite atopica

A dermatite atopica (AD-Atopic Dermatitis) hè una malatia crònica di a pelle carattarizata da difetti in a funzione di a barriera epidermica è inflammazioni di a pelle, chì risultanu in a capacità di ritenzione di l'acqua di u stratum corneum per l'aumentu di a perdita d'acqua transepidermal (TEWL).

Coconut-Oil-3

Oliu di coccu vergineHè più efficace di l'oliu minerale per allevà a dermatite atopica cumuni di a zitiddina.In più di l'ingredienti di cura di a pelle cuntenuti in l'oliu minerale, l'oliu di coccu hà ancu proprietà antiinflamatorii è antibacteriali.

Un studiu clinicu randomized, double-blind, hà dimustratu chì in i pazienti pediatrici cù Dermatitis Atopica AD lieve à moderata, u 47% di i pazienti in u gruppu di l'oliu di coconut vergine topicu hà ottenutu una migliione moderata, 46% Mostra un migliuramentu eccellente.In u gruppu di l'oliu minerale, u 34% di i pazienti anu mostratu una migliione moderata è u 19% hà ottenutu una migliione eccellente.

L'oliu di coccu vergine hà ancu grandi proprietà antibacteriale è emolliente per adulti cù dermatite atopica.È paragunatu cù l'oliu d'aliva vergine, u risicu relativo hè più bassu.

0 oliu di massaggi

A cumpusizioni di l'oliu di coccu hè più vicinu à u grassu subcutaneous umanu chì l'altri olii vegetali.Ùn hè micca grassu, è hà una bona penetrazione.Hè facilmente assorbita da a pelle è porta una sensazione liscia à a pelle.Hè l'oliu preferitu per parechje persone per fà massaggi aromaterapi.

 Coconut-Oil-4

In particulare sicuru è micca tossicu, pò esse usatu per u massaggio di u zitellu, è hè innocu per entra in bocca.A ricerca hà scupertu chì massaging i zitelli prematuri cù l'oliu di coccu pò avè un effettu pusitivu nantu à u so pesu.

Coconut-Oil-5


Tempu di Postu: 24-Mar-2022