Snacks à l'oliu di coccu

Snacks al forno-1

2. Comparatu cù altri olii vegetali,coccu vergine oil hà un cuntenutu di acidi grassu saturatu di circa 90%, hà una bona stabilità, è ùn hè micca propensu à u deterioramentu, perchè pò esse megliu evitari a furmazione di sustanzi dannusu in pane.

Hè adattatu per fàg biscotti croccanti e deliziosi, è pò ancu fà biscotti croccanti di soda di crema multistrati.Sprayed in a superficia di i biscotti savurati, migliurà u gustu è l'apparenza di i biscotti è resiste à l'umidità, mantenendu i biscotti croccanti in ambienti d'alta umidità.

In ogni casu, l'apparenza, a struttura, u sapori è l'accettazione di u cunsumadore di l'alimentu cotti cù l'oliu di coccu vergine sò ligeramente più bassi di quelli cotti cù altri olii di coccia (cum'è u burro).

Attualmente, in u campu di a panificazione,oliu di coccu verginehè soprattuttu utilizatu in a forma di mischjà cù altre sustanziali, cum'è cera d'api, burro, oliu di palma, oliu di lino, etc. Ùn pò micca solu evità i so difetti, riflette u valore nutrizionale, ma ancu migliurà a qualità di l'alimentu cottu.

3Produttu verde per a perdita di pisu

 Snacks al forno-2

L'oliu di coccu gode di a reputazione di "u grassu naturali bassu in caloria di u mondu" è hè cunnisciutu com'è un pruduttu di bellezza verde è sanu è di perdita di pisu.Pò esse usatu sia internamente sia esternamente.

A maiò parte di l'olii sò duminati da l'acidi grassi à catena longa.L'oliu di coconut hè unu di i pochi olii ricchi di acidi grassi di catena media (MCT in breve).U ligame di MCT hè relativamente cortu, è hè faciule fà a sazietà.Circa u 50% di l'oliu di coccu hè l'acidu lauricu, chì hà l'effettu più debule nantu à l'accumulazione di grassu trà tutti l'acidi grassi.Quessi diventanu i mutivi per chì manghjà oliu di coccu pò perde u pesu.

Un studiu publicatu in u International Journal of Obesity paragunò l'effettu di MCT nantu à a fame.I risultati hà dimustratu chì quandu u MCT in l'alimentariu cresce, u cunsumu di l'alimentariu è u cunsumu di calori in u corpu umanu diminuite, è l'oliu di coccu, chì hè principalmente custituitu da MCT, Satisfies a fame più è dura più di l'altri olii di cucina.

Cherie Cal-bom, u creatore di a dieta di l'oliu di coccu, hà dettu chì quelli chì campanu in i tròpichi sò soprattuttu ben proporzionati, probabilmente perchè e so dieti sò ricchi in oliu di coccu.

I ricercatori di l'Università McGill in Canada dicenu chì se un oliu basatu in trigliceridi di a catena media, cum'è l'oliu di coccu, hè utilizatu in a dieta, invece di un oliu basatu in trigliceridi à catena longa, cum'è l'oliu di soia, l'oliu di mustarda, u carthamu. oliu è altri olii comestible, a perdita di pisu pò ghjunghje sin'à 16 chilò annu.

 Snacks al forno-3

U gruppu di ricerca di u prughjettu di a Scola di Scienze Chimiche di Sri Lanka hà sviluppatu un novu metudu di coccia di risu, è anu truvatu chì aghjunghjenduoliu di coccuà u risu pò fà u risu resistente à l'enzimi digestivu.Questu significa chì u corpu assorbe menu calori, chì ponu riduce u numaru di calori da circa 50% à 60%.

Snacks al forno-4


Tempu di Postu: Mar-10-2022