E cutellerie sò sempre comestibili ?Inventariu di quelli tecnulugii neri di imballaggio naturalmente degradabili

Oghje, u lanciamentu di diverse tecnulugii innovatori ùn solu guida u sviluppu sanu di u mercatu, ma ancu porta più opportunità di crescita à u campu di imballaggio è stampa.Cù l'apparizione di parechje "tecnulugie nere", sempre più prudutti di imballaggi magichi anu cuminciatu à entre in a nostra vita.

Fortunatamente, in l'ultimi anni, i pruduttori anu pagatu più è più attente à e prublemi di prutezzione di l'ambiente, è sò disposti à investisce più costi per migliurà l'imballaggio, cum'è l'imballaggio comestible, l'imballaggio chì sparisce senza traccia, etc.

Oghje, l'editore farà un bilanciu di quelli imballaggi creativi è ecologichi per voi, è sparte cun voi l'incantu tecnologicu è u stilu unicu daretu à i prudutti.

imballaggio comestible Amido, proteina, fibri vegetali, organismi naturali, ponu esse tutti usati per pruduce imballaggi comestibili.

Maruben Fruit Co., Ltd di u Giappone hà inizialmente pruduciutu cuni di ghiaccio.Dapoi circa 2010, anu approfonditu a so tecnulugia di cune è facianu platti comestibili cù 4 sapori di gamberetti, cipolla, patata purpura è granu cù fecula di patata cum'è materia prima."E-TRAY".

tecnulugia nera 1

In l'aostu di u 2017, anu liberatu un altru chopsticks comestible fatti di giunchi.A quantità di fibra dietetica cuntenuta in ogni paru di chopsticks hè equivalente à un platu di insalata di verdura è frutti.

 tecnulugia nera 2

A cumpagnia sustenibile di Londra Notpla usa l'alga è l'estratti di piante cum'è materie prime è usa a tecnulugia di gastronomia moleculare per pruduce materiale di imballaggio comestible "Ooho".Inghjustà un picculu "waterpolo" hè quasi u listessu di manghjà un tomate cherry.

Havi dui strati di film.Quandu si manghja, appena strappate a capa esterna è mettela direttamente in bocca.Se ùn vulete manghjallu, pudete scaccià, perchè l'internu è l'esternu di l'Ooho sò biodegradabili senza cundizioni speciali, è spariranu naturali in quattru à sei settimane.

Evoware, una sucietà indonesiana chì usa ancu l'alga cum'è materie prime, hà ancu sviluppatu un imballaggio comestible 100% biodegradable, chì pò esse dissolutu finu à ch'ellu hè imbullatu in acqua calda, adattatu per i pacchetti di condimenti di noodle instantani è i pacchetti di caffè instantani.

A Corea del Sud hà lanciatu una volta una "paglia di risu", chì cuntene 70% risu è 30% farina di tapioca, è tutta a paglia pò esse manghjata in u stomacu.I paglia di risu duranu da 2 à 3 ore in bevande calde è più di 10 ore in bevande fredde.Se ùn vulete micca manghjà, a paglia di risu si decompone automaticamente in 3 mesi, è ùn ci hè micca dannu à l'ambiente.

L'imballaggio comestible hè più sanu in quantu à a materia prima, ma u più grande significatu hè a prutezzione di l'ambiente.Ùn genera micca rifiuti dopu l'usu, chì maximizeghja l'utilizazione di e risorse è riduce a generazione di rifiuti plastichi cum'è sustitutu, in particulare quelli di tavola comestible chì ponu esse degradati senza cundizioni speciali.

Hè da nutà chì a tavola comestible ùn hà micca ottenutu a licenza pertinente in u mo paese.Attualmente, l'imballaggio comestible hè più adattatu per l'imballaggio internu di i prudutti, è hè ancu più adattatu per a produzzione lucali è l'attività à cortu termine.

Imballaggio senza traccia Dopu à Ooho, Notpla hà lanciatu "una scatula da asportu chì vole veramente sparisce".

tecnulugia nera 3

I scatuli tradiziunali di cartuni per a rimozione di l'acqua è di l'oliu sò additivi chimichi sintetici direttamente à a polpa, o chimichi sintetici sò aghjuntu à un revestimentu fattu di PE o PLA, in parechji casi tutti dui.Questi plastichi è chimichi sintetici facenu impussibile di scumpressà o riciclà.

È Notpla hà acquistatu esclusivamente cartone chì hè liberu di sustanzi chimichi sintetici è hà sviluppatu un revestimentu chì hè 100% fattu da alga è piante, cusì i so scatuli da asportu ùn sò micca solu idrorepellenti da u plasticu, ma ancu durable in settimane."cum'è u fruttu" biodegrades.

U studio di design svedese Tomorrow Machine hà creatu una quantità di pacchetti estremamente brevi.A cullizzioni, chjamata "This Too Shall Pass", hè ispirata da a biomimica, utilizendu a natura stessa per risolve i prublemi ambientali.

Un involucro d'oliu d'oliu fattu di caramelu è di cera chì pò esse chjapputu cum'è un ovu.Quandu hè apertu, a cera ùn pruteghja più u zuccheru, è u pacchettu si funnu quandu vene in cuntattu cù l'acqua, sparisce in u mondu senza un sonu.

Imballaggio di risu basmati fattu da cera d'api, chì pò esse sbuchjata cum'è un fruttu è facilmente biodegradatu.

tecnulugia nera 4

I pacchetti di smoothie di lampone sò fatti cù gel d'alga agar è acqua per fà e bevande chì anu una vita di conservazione corta è necessitanu refrigerazione.

A marca di sustenibilità Plus, hà lanciatu un lavatu per u corpu senza acqua in un saccu fattu di polpa di legnu.Quandu a tableta di doccia tocca l'acqua, spumarà è si trasformerà in un gel di doccia liquidu, è u saccu di imballaggio esterno si dissolverà in 10 seconde.

In cunfrontu cù u lavamentu di u corpu tradiziunale in bottiglia, stu lavatu di u corpu ùn hà micca imballaggio in plastica, riduce l'acqua di 38%, è riduce l'emissioni di carbonu di 80% durante u trasportu, risolvendu u trasportu d'acqua è i prublemi di imballaggio in plastica dispunibile di u lavatu tradiziunale di u corpu.

Ancu s'è i prudutti di sopra pò ancu avè qualchì mancanza, cum'è u costu altu, a poca sperienza è a mancanza di scienza, l'esplorazione di i scientisti ùn si ferma micca quì.Partemu da noi stessi, pruduce menu basura è pruduce più idee ~


Tempu di post: Aug-16-2022