Big data di tè bere tè cunniscenza

6 nutizie 3673

1. 3 miliardi di persone in 160 paesi è regioni amassibeie tè

Attualmente, quasi 3 miliardi di persone in più di 160 paesi è regioni in u mondu piace à beie tè.Questu significa chì per ogni quattru paesi, trè paesi piacenubeie tè,è 2 da ogni 5 persone chì cunnoscu beie tè.

2. A media per capitale di tè in Guangdong hè 1000g, è quella di u Pearl River Delta righjunghji 2000g

U cunsumu annuale per capitale in a regione di Pearl River Delta hè altu cum'è 2,000 grammi, u primu postu in u paese, superendu u cunsumu per capitale in u Regnu Unitu, è u terzu in u ranking globale.

3. A storia di 3000 anni di tè hè stata scunfitta da i marchi di tè britannichi chì ùn anu micca pruduttu tè.

Cina hè a cità nativa di tè.U tè era in esistenza già 3000 anni fà durante e dinastie Xia, Shang è Zhou.Asun porta di tè,a marca di tè naziunale britannica hà un valore di pruduzzione annuale di 23 miliardi di yuan, chì hè quasi equivalenti à 76% di u valore di pruduzzioni annuali di tutta a industria di tè di u mo paese (70 000 fabbriche di tè).

4. A vita di tè: u sicretu di a longevità per i centenari

Un sondaghju nantu à a longevità di i centenari hà truvatu chì u sicretu di a longevità per i 400 anni di età hè di addicted to tè tutta a so vita, è 80% di i centenari anu l'abitudine di beie tè.Hè chjamatu "longevità di tè" da l'istituti di ricerca di longevità.

5. Antioxidante : una tazza di tè = 12 buttigli di vinu biancu

A prova antioxidante hà cunfirmatu chì una tazza di tè di 300ml, a so funzione antioxidante = una buttiglia è mezu di vinu rossu, = 12 buttigli di vinu biancu, = 12 bicchieri di cerveza, = 4 mele, = 5 cipolle, = 7 tazzi di sucu d'aranciu frescu.
6 nutizie 5330

6. Anti-aging: 18 volte più forte di a vitamina E

L'effettu anti-aging di i polifenoli di tè hè 18 volte più forte di quellu di a vitamina E. U tè lascia micca solu a longevità, ma ancu rallenta l'anziane.

7. Perde u pesu: beie 8-10 grammi di tè à ghjornu per riduce u grassu da circa 3 catties

Avete'Ùn avete bisognu di dieta, eserciziu o altri mezi.Beie 8-10 grammi di tè à ghjornu.In 12 settimane, u grassu persu da u tè stessu hè di circa 3 kg.

8. Più di 4 000 documenti autoritarii pruvucanu chì EGCG hè a nemesi di quasi tutti i cancers

Più di 4.000 monografie di foglia di tè nantu à "Tea Anti-Cancer" publicate da dipartimenti auturitarii pruvucanu chì EGCG, u cumpunente principale di i polifenoli di tè, hè quasi a nemesi di tutti i cancers.In particulare per u cancru uterinu, cancru di a pelle, cancru di pulmone, cancru di colon, cancru di prostata, cancru di fegatu, cancru di rino, cancru di pettu, etc., hà un effettu curativu unicu.À u listessu tempu, i studii anu truvatu chì piglià tè è droghe di cancru à u stessu tempu migliurà l'efficacità di e droghe.

9. Beie tè neru spessu riduce a probabilità di soffre di a malatia di Parkinson da 71%

In cunfrontu cù e persone chì ùn anu micca l'abitudine di beie tè, e persone di mezza età è anziani chì spessu beie tè neru anu una riduzione di 71% in a probabilità di soffre di a malatia di Parkinson.
6 nutizie 6634

10. Beie 10 picculi tazzi di tè à ghjornu pò riduce l'indici di risicu di malatie cardiovascular di 42%

Beie 10 tazzi di tè à ghjornu pò riduce l'indici di risicu di malatie cardiovascular in l'omi è u rapportu di beie menu di trè tazzi à ghjornu da 42%, è e donne ponu riduce da 18%.

11. 71,4% di i malati di cataratta ùn anu micca abitudine di beie tè

Trà i malati di cataratta, 28,6% avianu l'abitudine di beie tè.Quelli chì ùn anu micca l'abitudine di beie tè rapprisentanu u 71,4%.

12. EGCG pò prevene effittivamenti HIV

U compostu polifenolicu EGCG in tè pò impedisce efficacemente a diffusione di HIV in u corpu umanu.Una volta immunizatu, l'HIV ùn hà micca a pussibilità di avvicinà.

13. I polifenoli di tè anu uccisu tutti i 10.000 Escherichia coli altamente tossici

Mettite 10 000 Escherichia coli 0-157 altamente tossica in 1 ml di una suluzione di polifenoli di tè diluita à una cuncentrazione di 1/20 di tè ordinariu.Dopu à cinque ore, tutti i battìri sò morti, è nimu d'elli sò stati lasciati.Antivirus efficace, prutegge l'intestini è u stomacu!
6 nutizie 76246 nutizie 7626

JIANGYIN BRENU INDUSTRY TECHNOLOGY CO.,LTD


Tempu di post: 11-ghjugnu-2021