A bona qualità ùn hà micca bisognu di esse cummercializata eccessivamente, hè ancu passatu da u cliente à u cliente

A cumpagnia di l'alimentu n ° 1 in Africa "phronesjs foods Nigeria ltd" hà parlatu "A bona qualità ùn deve micca esse cummercializata eccessivamente, hè ancu passatu da u cliente à u cliente".

Quale hè "phronesjs foods Nigeria ltd"?https://www.facebook.com/phronesisfoods/

Quale hè Cuccio4

"Semu una sucietà di trasfurmazioni alimentarii è imballaggi cù un focusu nantu à rende dispunibule è accessibile alcuneL'alimenti lucali di Nigeriaà i nostri cunsumatori globali.Unu di i nostri prudutti maiò hè Ukwa (African Breadfruit).Veni in u so statu uriginale, è cum'è un alimentu solidu è cereali.I nostri approcci innovatori à alcuni di l'alimenti lucali di Nigeria hà guadagnatu u nostru fundatore è a nostra cumpagnia premii è ricunniscenza in u spaziu di l'imprenditorialità in 2017 è 2018 rispettivamente.A nostra squadra hè custituita da omi è donne innovatori è creativi cù una passione per furnisce prudutti alimentari sani à i nostri cunsumatori ".

Quale hè Cuccio5

A causa di a bona qualità è di u serviziu post-vendita di Brenu, un vechju cliente hà introduttu un novu per noi,macchina di imballaggio multipla .

Stu cliente hè stata in a zona per 30 anni, cunnisciuta cum'è a cumpagnia n ° 1 in Africa per l'alimenti lucali processati.

Clienti hannu u so propiu disignu, Avemu bisognu di imballaggio prodottu differente gramma di pisu, chì esige più hopper, dopu à cumunicazione, pudemu scuntrà sti esigenze, à u listessu tempu à u cliente compie a cunfigurazione, taglia prodottu è càlculu pesu, è attivamente intruduce à vechji i clienti è u cliente un scontu, u cliente hè assai cuntentu, in una manera puntuale à dumandà à bona infurmazione dopu pagamentu.

Quale hè Cuccio6

Welcome contact us in any time get special price and video :sales@brenupackmachine.com ,what’s app :0086-13404287756


Tempu di Postu: Aug-08-2022