GUARI U MONDU CUN UNA MANGIA À TEMPU

"Avemu ancu afflitti da una preoccupazione crescente per l'ambiente.In parechji casi, a carne hè finita nantu à u piattu per abitudine, è a perdita chì hè risultatu da ellu si sentia cum'è una stinga in u core.Pensemu chì l'alimentu deve esse una materia di gioia è benessere, micca una materia d'ansietà.

Avemu cuminciatu à pensà à cumu pudemu manghjà tutti l'alimentu chì hè veramente bonu è mette u minimu sforzu à l'ambiente.Cibo chì ti lascia sentu bè è ligeru ".

Macchina di imballaggio di alimentispettaculu di dettagliu

PASTORE À TEMPA1 PASTORE À TEMPA2 PASTORE À TEMPA3

A causa di covid-19, u modu di sperienza di i ristoranti hè cambiatu, è l'abitudini di pranzu di e persone sò ancu cambiati.I set di fast food sò diventati un modu populari di cena.Stu metudu ùn solu riduce a chance per a ghjente di riunite, ma ancu rende a ghjente più inclinata à salvà più ingredienti è micca perdi.

Questu hè u casu in Europa è i Stati Uniti, chì hà risultatu in una grande dumanda dimateriali di imballaggioè esigenze più altu per a prutezzione di l'ambiente.Fighjemu un ochju à i nostri clienti in Finlandia.

Nome di a cumpagnia: Komerofood ltd wet site https://komerofood.fi/

Facebookhttps://www.facebook.com/KomeroFood/

A dumanda di l'Europa per l'imballu èmacchina di imballaggio:

1.Materiale amichevule à l'ambiente, sceglite film trasparenti è film di carta per l'imballu

2. Imballaggio di stampa di quantità enormi per menu culore cù soldi grossi è micca un disignu DIY adattatu, cumu cuncepimentu persunalizatu menu quantità, ricumandemu una stampante inkjet in linea

Tutte e macchine entrate in Europa, tutte e parti elettriche anu da cuncordà cù u certificatu CE, di sicuru u nostru deve passà

1.macchina di imballaggio in polvere

PASTORE À TEMPA42.macchina imballatrice di pasta

PASTORE À TEMPA5 PASTORE À TEMPA6


Tempu di post: Jul-05-2022