Cumu utilizà l'oliu di coccu vergine.

usu-vergine-oliu-coconut-1

Cucina al forno: pò esse aghjuntu à i frullati, gelati, o aduprati in cucina o pane, per sapori più ricchi, cum'è torte fatte in casa, è più pienu quandu sò fatti cùoliu di coccu.

Moisturize the skin: Dopu à u bagnu, applicà una quantità approprita à a faccia o u corpu, massaggiate per 1 à 2 minuti, pò penetrà rapidamente in a pelle è moisturize a pelle.Puderà ancu riduce e arrughe, in particulare i zoni induve e arrughe sò propensi à cresce in i cantoni di l'ochji.L'usu à longu andà avarà risultati evidenti.

Sunscreen: resiste à i raghji UV, cusì hè ancu adattatu per l'usu in formulazioni di sunscreen, è di sicuru per a pelle sunburned.

Sunscreen: Puderà aiutà à u sole mentre bluccà u passaghju di i raghji ultraviolet, per quessa hè stata utilizata cum'è un sunscreen.Aduprà mentre si prende u sole per un bronzu megliu per una bella complexion wheash.

Cura di i Capelli: Pò esse usatu cum'è trattamentu pre-lavatu o cum'è un lavatu prufondu per prevene l'ingrigimentu o a perdita di capelli.

Quandu s'utilice, secondu u so propiu voluminu di capelli è longu.Se i capelli sò longu è grossu, utilizate 5 tablespoons;s'ellu hè più curtu è diluente, aduprate 3 à 4 tablespoons.Allora funnu l'oliu di coccu è applicà à i vostri capelli.Pudete lascià a notte è lavà a matina dopu.

Natural Makeup Remover: Riscalda una piccula quantità d'oliu di coccu in a palma di a manu, appricà ligeramente nantu à a faccia è massaggiate, dopu aduprate un tissue o una spugna umida per sguassà u maquillaje.

usu-vergine-oliu-coconut-2

Migliora a pelle rugosa è irritata: L'oliu di coccu hè antiinflamatoriu è aiuta à guarisce ferite, vesciche è rashes, è calma i taglii di rasoi dopu a rasatura;pò ancu rimpiazzà l'oliu minerale per labbra screpolate, eczema è altri prublemi di a pelle.

Per pruteggiri i denti è e gengive: Pigliate circa 1 cucchiara d'oliu di coccu è gargari in bocca per 20 minuti per aiutà à pulisce a bocca è i denti è prevene cavità.Attentu à ùn inghiottirà, sputa dopu à risciacquare.

Formula di disintossicazione:Oliu di coccuhà una forte adsorzione è hè a prima scelta per a disintossicazione di a pelle.Hè ricumandemu di sceglie un ghjornu à u mese per utilizà l'oliu di coccu per a pulizia di u corpu.U metudu hè di mischjà l'oliu di coconut, l'oliu di sésamo è l'oliu d'aliva in una proporzione di 1: 1: 1, applicà una capa grossa nantu à u corpu è u scalp, aspittà 15 à 20 minuti è poi lavà.Oliu di coccusolu funziona ancu bè.

usu-vergine-oliu-coconut-3


Tempu di post: 28-mar-2022