SHIN CARE PRODUCTION PACKING DESIGN SHOW

Cù a so maghjina di "Crystal Palace", u Gruppu Estée Lauder, chì hà attiratu innumerevoli sguardi in e duie sessioni precedenti, hè tornatu à u CIIE cù un aspettu altu è una linea forte, diventendu un "padiglione di celebrità nettu" per i visitori. per verificà.

To

U Pavilion Ambilight hè cuncepitu cù u cuncettu di "flussu" è custruitu cù materiali "titanium gold".Attraversu a perspettiva di diversi anguli è spazii differenti, cù culori cambianti, mischjendu visualmente per furmà una sovrapposizione dinamica, è culore è Una ricca varietà dimostra di bellezzabrilla interattivamente.

Cosmetics-2U "Padiglione di Titaniu", chì hà apertu ufficialmente oghje, hà attrautu innumerevoli persone per interagisce cù l'esposizione appena aperta, è ci era longu fila chì aspetta per entra in u padiglione.Ci sò 14 marche venduti in Cina sottu uGruppu Estee Lauder, cumpresi Estee Lauder, Clinique, Aquamarine Mystery, TOM FORD, etc., oltri a cura di i capelli 4, a cura di a pelle, è i cusmetichi chì ùn anu micca ancu intrutu in u mercatu cinese, cum'è Di Jiating è TOO FACED.marca.

To

À a scena, dui esperti di u Centru R&D di Estée Lauder Group anu ancu ghjuntu in a sala di mostra per svelà u misteru dibellezza nera tecnulugiacù infurmazioni detallate è spiegazioni approfondite.Inoltre, l'area di esibizione hè ancu dotata di una varietà di "artifacti" di a pelle per aiutà i visitori à capisce megliu e so cundizioni di a pelle, è attraversu "cuntattu à distanza zero", per furnisce i visitori cun piacè di marca più intima è persunalizata.

To

Attraversu una pratica longu, u Gruppu Estée Lauder hà ancu purtatu u cuncettu di sviluppu sustinibili à i cunsumatori cinesi.Attualmente, 59% di uimballaggio di u produttudi u Gruppu Estée Lauder hè riciclabile, ricaricabile o riciclabile, è hà stabilitu un scopu di aumentà a proporzione à 75% -100% da u 2025.


Tempu di post: 13-novembre-2021