A cunniscenza di tè in l'estiu beie tè per sguassà u friddu è l'umidità

6 nutizie10763

A stagione calda hè un bonu tempu per sguassà u friddu è l'umidità da u corpu.Quandu a temperatura aumenta, l'umidità in l'aria cresce ancu.Per quessa, hè più dannusu à e persone cun umidità pisanti.

1. L'umidità in u corpu diventa friddu è umitu quandu scontra u friddu, diventa u calore umitu quandu scontra u calore, è diventa reumatismu quandu scontra u ventu, è quandu l'umidità hè sottu à a pelle, l'obesità hè furmatu;

2. Se l'umidità ùn hè micca sguassata da u corpu, a ghjente hè propensu à sgabelli à longu andà è feci senza forma.lingua gialla è grassa;

3. E persone cù umidità pisanti ùn pò micca batte a so energia tuttu u ghjornu, chì affetta a funzione gastrointestinali, a so mente, i membri, a cintura è u corpu sò pisanti è senza risposta, è sempre sentenu chì qualcosa hè impannillatu intornu à u so corpu, è sò troppu. pigri di spustà;

4. E persone cun umidità pesante sò propensi à a benedizzione di u corpu è a postura gonfiata.
6 nutizie11674

Cumu sapè s'ellu hè troppu umitu

1. Li piaci à i capellioliu;2. Facialioliu;3. Drooling durante u sonnu (l'umidità scorri da ellu stessu);4. A defecazione hè appiccicosa (micca faciule da lavà) è hà assai feci;5. Picculu ventre ;6. In l'arechje Wet (ear Zen wetness);

A megliu strategia hè di utilizà u calore esternu per dragà i meridiani cù moxibustione è lasciate chì u corpu espelle u friddu è l'umidità da u corpu.Bevi un pocu di calores appropritatu per aumentà l'energia di u corpu è aiutanu u corpu à eliminà u friddu è l'umidità.
6 nutizie12178

tè verde: Di sicuru, u tè verde hè a prima scelta per beie tè per sguassà l'umidità sta stagione.Se u tè verde stessu ùn hè micca fermentatu, i foglie di tè ùn saranu micca oxidati, è e diverse sustanziali di e foglie fresche ponu esse ritenute à a maiò parte.U tè verde cuntene una grande quantità di cafeina, polifenoli di tè è altri cumpunenti chì ponu esse ritenuti più cumpletamente.Dunque, si beietè verde, hè più favurevule à dieresi.Per esempiu, Dongting Biluochun, West Lake Longjing, Huangshan Maofeng, Xinyang Maojian, tè biancu Anji, etc. sò tutti famosi tè Chinese.U tè verde hè friddu in natura.Per l'amici chì sò friddi in u so fisicu, devenu attentu à osservà o beie menu.Se ci hè una reazione, smette di bere.L'amici di tè chì anu un malu stomacu anu ancu attentu à i so stomachi.Se trovanu discomfort, anu ancu beie menu o micca.Per u gruppu normale, una volta chì u fisicu migliurà, pudete cunsiderà di beie cù altri tè.Beie tè verde in a matina è altri tè dopu meziornu.

Tè maturu Pu'er:u modu più faciule per caccià l'umidità - fate una pignatta di vechju Pu maturu, beie pianu pianu, beie finu à chì e vostre mani è i pedi diventanu caldi, sudate un pocu in u spinu di a fronte, è a fragranza di tè corsu vi circonda, cum'è Be una sauna naturali, cumu pò esse umidità in u vostru corpu.

Tè Oolong: A maiò parte di e persone cun umidità pesante anu poveru funzioni di spleen è stomacu.À questu tempu, pudete sceglie u tè oolong è altri tè caldi è nutritivi da beie.Ancu s'è l'effettu di deumidificazione ùn hè micca assai veloce, u bevimentu longu hè sempre efficace.
6 nutizie13806

tè d'orzu: L'effettu di deumidificazione di u tè d'orzu hè superbu.Cumprate l'orzu da u supermercatu, immergete in l'acqua, lavate, è poi siccate à u sole (à l'ombra), mette in una pignatta, accende u focu bassu è stirate continuamente finu à chì l'orzu cambia u culore è l'aroma di u granu esce.Allora spegne u focu è lasciate friddà.Purtate l'acqua à fogghiu, mette in l'orzu frittu, poi turnate u focu à u focu bassu è fremenu per 15 minuti, poi apague u calore, è pudete mette in una tazza è serve.In un ghjornu nuvoloso, tenendu u tè d'orzu caldu in a so manu, u gustu riccu s'infilò in bocca cù una dolcezza matura.Quantu piacè.

Tè Negru di Ginger:Senza dubbitu, si merita u so nome.Beie una tazza di tè neru di ginger in un clima friddu è umitu hè rinfrescante cum'è sughjendu in una vasca calda in un ghjornu friddu.U metudu di preparazione hè simplice, basta mette uni pochi di fette di ginger in u tè neru caldu è hè prestu à beie.

Tè di lupu è orzu: 300 grammi d'orzu, una mansa di wolfberry, 2-3 dati rossi, zuccheru di roccia è acqua.Sceglite l'impurità da l'orzu acquistatu, rinfriscà cù acqua pulita è cuntrole l'umidità;mette l'orzu in una padedda, ùn mette micca l'oliu in a padedda, fate un focu bassu è fritte l'orzu finu à chì l'aroma di l'orzu pò esse disattivatu.Tagliate e date rosse à a mità o tagliate l'apertura è mette in una teiera.Pigliate una piccula manata di medlar è mette in. Se ti piace dolcezza, pudete mette uni pochi di zuccheri di roccia, poi mette in l'orzu arrustitu, risciacquate in acqua calda fogera, è soak 5 Drink in -10 minuti.I lacrimi di Job sò boni per l'acqua è l'inflamazioni, rinfurzà u spleen è sguassate l'umidità, calmante i tendini è sguassate l'intorpimentu, sguassate u calore è drenà u pus, ecc.U tè di coix è wolfberry nutre u fegatu, migliurà a vista è elimina l'umidità.
6 nutizie15679

MACHINE PACKING TEA -JIANGYIN BRENU INDUSTRY TECHNOLOGY CO.,LTD


Tempu di post: 23-ghjugnu-2021