L'oliu di coccu vergine hà una longa storia d'applicazione è hè largamente utilizatu in i campi di a panificazione, a trasfurmazioni di l'alimentariu, l'alimentariu per i zitelli, a medicina è a bellezza è a cura di a pelle.

cura di a pelle-1

Oliu di coccu verginehà una longa storia di applicazione è hè largamente utilizatu in i campi di a panificazione, a trasfurmazioni di l'alimentariu, l'alimentariu per i zitelli, a medicina è a bellezza è a cura di a pelle.

1oliu di cucina più sanu

L'assunzione eccessiva di acidi grassi saturati hà longu avutu una mala reputazione per dannà a salute umana.Oghje, a ghjente hè pocu à pocu à amparà chì ancu s'è l'olii vegetali naturali cuntenenu acidi grassi saturati, ùn si pò micca dì chì ùn sò micca salutari, ma dipende di u tipu d'acidi grassi saturati.Cum'è l'acidu lauricu, per esempiu, questu àcitu grassu satuatu à catena corta (C12), relativamente bassu-saturatu, hè sempre benefica per a salute umana.

Sia un oliu hè benefica o dannusu per a salute hè determinata da parechji fatturi, chì sò assulutamente ligati à u tipu d'acidu grassu è a produzzione è a trasfurmazioni di l'oliu.

Sicondu Bruce Fife, un famosu nutrizionista americanu,oliu di coccu iun alimentu di salute longu scurdatu.

Contrariamente à l'impressione di u publicu generale chì "i grassi saturati sò cattivi per a vostra salute", l'oliu di coccu ùn solu ùn provoca micca colesterolu altu è malatie di u cori, ma hè veramente più sanu cà l'olii di cucina regulare.I nutrizionisti indicanu chì l'acidi grassu di a catena media cuntenuti in l'oliu di coccu sò più faciuli di digerirà cà l'altri olii vegetali, chì ponu prumove u metabolismu di u corpu è ùn pruvucarà micca embolismu vascular.

I paesi chì producenu piùoliu di coccu iIn u mondu sò Costa Rica è Malasia, induve i residenti anu un ritmu cardiacu assai più bassu è u nivellu di colesterolu in sangue cà l'altri paesi.

 cura di a pelle-2

Un altru sondaghju hà truvatu chì in i paesi di l'Asia Sudueste chì cunsumanu più prudutti di coccu, l'incidenza di e malatie di coccu hè solu 2,2%, mentre chì in i Stati Uniti, induve u cunsumu di prudutti di coccu hè bassu, l'incidenza di malatie di coccu hè 22,7%.

A causa di a so facilità d'idrolisi, facilità di digestioni è caratteristiche d'assorbimentu, l'oliu di coccu hè ancu più adattatu per i disordini digestivu è e custituzioni debuli.E persone cun colecistectomia, calcoli biliari, colecistitis è pancreatitis ùn deve micca manghjà ogni tipu d'olii chì cuntenenu l'acidu grassu longu, ma ponu manghjà oliu di coccu.

In a vita di ogni ghjornu, l'oliu di coccu vergine hè un arma secreta per aghjunghje punti extra à i piatti caldi, salsi o dessert.U so gustu hè dolce è terri, è per via di a so resistenza à a temperatura alta, hè assai adattatu per frittura, frittura o coccia à alta temperatura.

Frittura di patate in oliu di coccu hè u megliu in a terra.In più di esse croccante è faciule da digerire, ùn avete micca da preoccupari di cunsumà troppu grassu mentre gode di l'alimentariu.

I ricercatori brasiliani anu truvatu chì l'aghjunghje l'oliu di coccu extra vergine à a vostra dieta furnisce livelli sani di colesterolu "bonu" (HDL).Puderà ancu aiutà e persone cù a malatia di u cori coronariu perde u pesu eccessivu è riduce a so cintura, i dui fatturi chì prutegge u vostru core.

cura di a pelle 3


Tempu di Postu: Feb-28-2022