Chì sò i disinni pensati per l'imballaggio farmaceuticu?

Avà tuttu hè attentu à un disignu.Alcuni di i prudutti cuncepiti cù cura sò diventati belli, alcuni sò diventati avanzati, è alcuni sò diventati inaccessibili ...

In fatti, ci sò parechji disinni attenti nantu à uimballaggio di medicini.Fighjemu un breve sguardu à i picculi dettagli in a medicina.

nutizie 802 (1)

1. A medicina fridda pediatrica, u disignu di "mezzu pacchettu" hè assai cunsiderevule

Ùn aghju micca attentu à questu finu à chì un cliente hè vinutu per cumpràmedicina fridduper u zitellu, chjamava a marca XX, è hà enfatizatu chì ci era una marca "mezzu pacchettu".

Quandu l'aprete, hè vera chì ci hè una linea divisoria à mezu à ognunupacchettu.Per i zitelli, a dosa di a medicina fridda deve esse determinata secondu e diverse età è pesi.Cù a linea di divisione, pudete capisce facilmente è accuratamente a dosa quandu dà a medicina à u vostru zitellu, sia un pacchettu, un mezzu pacchettu o un pacchettu è mezu.

Stu disignu hè veramente cunsideratu.piace!

 

2. Rolling ball oliu ventu è rolling ball cooling oil

Dui prudutti caldi d'estate: Fengyoujing è Cooling Oil.

Fengyoujing è l'oliu di rinfrescante sò prudutti essenziali per u viaghju in casa d'estiu.U prezzu mediu di una buttiglia di 9 ml di Fengyoujing hè 5 yuan.U prezzu mediu di 3 grammi di oliu di rinfrescante hè 3 yuan.Hà una larga gamma di usi è u prezzu hè assai vicinu à a ghjente.

Finu à un ghjornu, apparsu Rolling Ball Wind Oil è Rolling Ball Cooling Oil.In cunfrontu cù l'essenza di l'oliu di ventu tradiziunale è l'oliu di rinfrescante, hè più convenientu è più sicuru d'utilizà.Ùn ci hè bisognu di preoccupassi di spilling o over-spread quandu si usa Roller Ball Oil.Rolling ball cooling oil hè più còmuda, l'applicazione hè assai uniforme, una capa fina, è ùn ci hè bisognu di applicà cù i vostri ditte.

Oliu di stile roll-ball, a buttiglia di imballaggio hà un sensu più designu, ancu s'è vo mette una buttiglia in u saccu, ùn farà micca chì a ghjente si sente imbarazzata.A folla di shopping hè più ghjovana.

Oliu di rinfrescante Roll-ball, a specificazione hè di 6 grammi, l'imballu pare chjucu è caru, a ghjente ùn pò aiutà ma apre è annusà è applicà.L'odore hè còmode, faciule da portà, è faciule d'applicà.

Hè una idea eccellente per aduprà "bolle rolling" nantu à l'essenza di l'oliu di ventu è l'oliu di rinfrescante.Stu disignu hè pensativu!

 

3. Tappo a vite

Certi tappi di bottiglia di medicina ùn ponu esse aperti da a forza solu.Ùn importa micca a direzzione chì u vite, u tappu gira solu è ùn pò micca esse apertu.Cum'è a catena di bicicletta hè solta, ùn importa micca quantu hè dura, sviuta solu a rota di roulette.

U tipu sopra di tappu di buttiglia hè chjamatu tappu à vite.Hè spessu usatu in l'imballaggio di certi antipiretici, pasticchi di calciu è altri medicini.Ci hè solu un scopu d'usu: impedisce à i zitelli di piglià medicine per sbagliu.

U tappu a vite adopta una struttura di doppia strata in l'internu è l'esterno, chì sò cunnessi da un slot per carta.Se vulete apre u coperchiu, basta à spinghje a tapa esterna mentre guidà a copertina interna per rotà, in modu chì pò esse apertu.Ancu s'ellu pare simplice, perchè i zitelli anu una mala coordinazione fisica, hè difficiule di apre a buttiglia direttamente.Hè una bona manera di impedisce à i zitelli di piglià droghe per sbagliu.


Tempu di Postu: Aug-02-2021