Chì equipamentu aghju bisognu di cumprà per 1000 lattine / h di bevande gassate ?

U nostru difficiule hè a capacità chjuca, ma una volta ricumandemu semi automaticu, tutta a linea hà bisognu di parechji travagliadori.
Una volta cunsigliatulinea piena automatica, u prezzu più altu, menu travagliadore, dopu avè pensatu, ricumandemu a linea di bassa capacità cumpresi lavare, asciugare,riempimentu ,cappinge macchina secca.

1

1.MACHINE A STRIBUTA AUTOMATICA
A macchina di classificazione di buttigli dispone principalmente di e buttigli chì anu da esse lavati, riempiti èetichettatu inuna fila prima di lavà, riempimentu è etichettatura, è inseme in ordine à u cinturione trasportatore di u prossimu prucessu, chì hè cunvenutu per u prossimu prucessu per urdinà Espandi u travagliu, cunvene per u funziunamentu manuale, efficiente è convenientu, è risparmià assai u travagliu.U materiale principale hè l'acciaio inox SUS304, chì cunforma à u standard GMP di l'industria farmaceutica è hè un equipamentu ideale per a produzzione di l'impresa.
2

3

2.FLUSHING MACHINE
A macchina entra in a latta viota di stagnata in u dispusitivu di rotazione di latte à cinta à traversu u discu rotativu horizontale.Quandu a canna viota hè vultata, a pipa di l'acqua di pressione installata nantu à a linea horizontale sprays direttamente l'acqua pura in a pipa à u muru internu di a canna viota, è l'acqua dopu à flussu automaticamente Flow in a pipa di ricuperazione è scaricamentu.Dopu à risciacquare, un dispositivu di soffiu d'aria cù aria compressa filtrata pò ancu esse usatu per lavà i latti vioti, in modu chì i lattini vioti ponu risponde à i bisogni igienici di l'alimentu dopu esse lavati è soffiati.I lattine viote lavate sò eliminate da a tavola rotativa in cinta è a tavola rotante per l'asciugatura d'acqua, è dopu entra in a linea di trasportu di umacchina di riempimentu.

4

3.MACHINE À RIEMPIRE È TAPPARE
Questa macchina hè a tecnulugia di riempimentu è di sigillatura introdutta da a nostra cumpagnia da Germania.Dopu à a digestione è l'absorzione, l'equipaggiu di riempimentu è di sigillatura di lattine cuncepitu è ​​fabbricatu pò esse largamente utilizatu in u riempimentu è u sigillamentu di lattine cum'è bibite, bibite, birra, etc. Hè generalmente applicabile à lattine d'aluminiu è latte stagnate, cù stabile. prestazioni di l'equipaggiu, tecnulugia avanzata, bella apparenza è funzioni cumplete.

 5

CAPPING MACHINE
A parte di capping sigilla i tappi à i lattini pieni è li manda à u prucessu sussegwenti da a catena di trasportatore.
4.CO2 MIXER

6

Sta macchina usa un mischju avanzatu di gas-liquidu per mischjà u sciroppu, l'acqua è u gas di diossidu di carbonu in una volta, cù tecnulugia avanzata, mistura uniforme è rendiment affidabile.Struttura simplice, faciule d'utilizà, adattata per fabbriche di bevande grande è mediu.

5.MACHINE D'IMBALLAGGIO SEMI AUTO
Questa macchina hè adattata per l'imballazione termoretractibile senza fondu (o in fondu) di diversi prudutti in bottiglia, cum'è lattine, acqua minerale, birra, buttigli di vetru, bevande, etc. À u listessu tempu, hè aduprata in cungiunzione cù un furnace PE shrinking a temperatura constante per ottene un bonu effetti di imballaggio..Stu settore di l'equipaggiu adopta l'interfaccia di l'omu-macchina touch screen di grande schermu, u controller di prugramma Schneider PLC, u cilindru AirTAC, tutta a macchina funziona in modu stabile, hà un rendimentu affidabile, hè faciule d'operare è risparmia i costi di u travagliu.

7

Semu speciali per u disignu è u serviziu di linea non standard, benvenuti cuntattateci per ottene un disignu gratuitu (cosa hè l'app: + 0086-13404287756)

 8

SERVIZIO DI VENDITA ON LINE:

① 24 ore * 365 ghjorni * 60 minuti serviziu in linea.

② infurmazione di cuntattu di a squadra per u serviziu.
Technical engineer :MR.JI (851439108@qq.com)
Online service:Lily(sales2@brenupackmachine.com)
Material Purchase manager:Tina(master@brenupackmachine.com)
Sales chief executive :Jessica(sales6@brenupackmachine.com)

③ Se ci sò prublemi di qualità o altri cù i nostri prudutti, a squadra di a nostra cumpagnia ne discuterà inseme è risolverà, s'ellu hè a nostra rispunsabilità, ùn ci ricusaremu mai di fà vi cuntentu.


Tempu di Postu: Apr-18-2022